Uppe med tuppfan!

Zandra, Sidney och jag åkte till stallet klockan sju i morse och fodrade och släppte ut kusarna i hagen. Vi moockade och fixade allt när vi ändå var där, Zandra ska inte rida idag för hon ska vara med sin kompis Sarah hela dagen. Vi var hemma till klockan åtta igen och kröp ner i sängen igen, och jag somnade och sov till halv elva!! Det händer inte ofta men det var otroligt skönt!

Fortsatte dagen med städning, hur kul var det då?! Sen åkte Thommy och jag ner till sopstationen med massor av skräp vi samlat på oss i garaget. Det var inte en dag för tidigt! Tog sen en sväng förbi Granngården och köpte foder till pållarna, och så blev det ett par schabrak som var nedsatta till 49kr, ett riktigt klipp!!

Nu sitter jag med en korv med bröd och vätar på att Anna och Elin ska komma och fylla magarna lite, sen blir det en sväng till stallet igen då ska häst och hund få lite motion! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Tack för lunchen, den var direkt livsnödvändig!

och tack för ridsällskapet idag! Nu ska jag in i duschen, för tviiii vad svettig jag är :)

/A

2009-07-19 @ 19:35:07
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0