Måndag kväll

Tog en ridtur runt kyrkslingan i mörkret tillsammans med Sidney, travade mest så Sidney fick springa av sig lite.
Var hemma innan sju och åt middag och gjorde läxor med sonen, nu är det tredje barnet man läser "Pojken och tigern" med. En resa genom Sverige, ett sätt att kombinera läsning med geografi.

Har hunnit träna en stund på Wii balance board också, hade gått ner 0,6kg sen sist jag gjorde bodytest innan helgen. Känns skönt att det går åt rätt håll, i morgonkväll är det Agilityträning som gäller då får man svettas lite.

Nu är det dags för en dusch!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Ja oj... Pojken o tigern ja... ;)



Jag måste vara helt hjärndöööö... Kom nu att tänka på att jag kan ta ditt utsläpp om du tar intaget i morgon onsdag... Vad säger du? är det en deal? ;)

/A

2009-11-10 @ 07:36:06
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Träningssällskap vore nice! Jag tänkte mig ett corepass :)

2009-11-10 @ 12:24:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Amine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0