Skön söndag!

Var i stallet klockan sju i morse och fodra och släppte ut hästarna i duggregn. Red Doris runt slingan med Sid som sällskap, riktigt mysigt trots regn. Nu sitter vi och slappar i soffan med en kopp kaffe, det vill säga alla sitter utom Sid som ligger utslagen och sover, jag tror han är trött!! I dag blir det en slappar dag efter en kul kväll igår då vi hade kalas för släkten och firade Jack. Vi slutade kvällen med Guitar hero hela gänget, Jack var mycket nöjd.

Fick en överaskning av Zandra igår, hon beställde billjetter till Horseshow i globen som hon ska bjuda mig på!!
Vi ska se sista showen på söndagen, och jag som räknat med att få skippa globen i år. En mycket trevlig julklapp, tack Zandra!


Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Åhhh... vad snällt av henne :)



I torsdags hade jag inte så här ont Vonne. Det är jag som är så dum som inte fattar att det kan bli värre... Jag red ju ut med Sandra och dig. I morgon ska jag iaf söka en Naprapat eller kiropraktor. Det underlättar ju inte direkt av jag suttit i bilen X antal timmar denna helg.

/A

2009-11-15 @ 19:38:08
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Zandra

Det va så lite :) globen kan man ju inte missa ;)

/ zandra :)

2009-11-15 @ 20:28:19
URL: http://metrobloggen/xxzandraxx
Postat av: Anonym

Åhhh... vad snällt av henne :)



I torsdags hade jag inte så här ont Vonne. Det är jag som är så dum som inte fattar att det kan bli värre... Jag red ju ut med Sandra och dig. I morgon ska jag iaf söka en Naprapat eller kiropraktor. Det underlättar ju inte direkt av jag suttit i bilen X antal timmar denna helg.

/A

2009-11-15 @ 23:18:23
Postat av: p,

jag ska oxå på sista showen på söndan! :D vart ska ni sitta? jag och louise har platser i A11. (:

kram!

2009-11-22 @ 19:54:12
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0