Det är mycket nu!

Mycket på jobbet, fullbokade och överbokade fram till jul och vi ska dessutom flytta vid årsskiftet till lunda i Spånga. Vilket betyder längre till jobbet! Jihooo!

Mycket hemma med skola som börjat för barnen med läxor och möten osv.......

Mycket i stallet med två pållar ensam att sköta, men till helgen flyttar Diddi till Zandras skola och då blir det lättare. Min gamla pålle överaskade mig totalt igår! tog med mig Sidney och red henne barbacka vilket jag brukar göra ibland, Doris är lugnet själv det vet alla. Men igår visade hon vad hon kan minsann, hon måste ha blivit rädd för något. Hon kastade sig reste sig på bakbenen och snurrade runt och sparkade bakut, jag var tvungen att släppa Sid för att kunna hålla mig kvar. Sid tyckte det var toppen kul med en häst som for runt och skuttade, så han sprang runt oss och hade jätte kul!! Vilket gjorde Doris ännu mer taggad. Tillslut fick jag hoppa av och gå en liten bit tills hon lugnat sig, hon skulle bara springa hem. Men jag slapp ramla av tack och lov!

Nu arbete.......


Gammal bild på Doris och mig, saknar hoppningen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Äsch... det var väl inget att tacka för ;)



Saknar också hoppningen! risken finns att jag får börja om, med tanke på att jag ite hållt den levande under sommaren :(



Elin gick hem från skolan idag- ont i halsen... Jag kan ta in pållarna men det blir mot 16.30 tiden, men det är iaf fint ute så det kanske inte gör så mycket?

Hej hopp!

/A

2009-09-01 @ 13:02:54
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0