Torsdag

Gick upp strax före fem i morse och åkte till stallet fodrade och släppte ut pållarna, mockade och fixade allt annat också. Tänker nämligen inte åka ner något mer idag för vi ska på möte i kväll, i Zandras skola. Först är det stallmöte inför flytten dit med Diddi och efter det är det föräldramöte.

Min mamma erbjöd sig att vara hemma med Jack som är sjuk och så Sidney såklart, så både Thommy och jag fick åka och jobba. Ringde hem på fm och Jack mådde bättre och hade ingen feber, skönt!

I morgon åker Thommy till Gävle och leker med sina plastlock (frisbee) igen, han kommer hem söndagkväll så då är man gräsänka igen. Det kommer nog bli en helg som jag tillbringar mycket i stallet, Doris ska flytta till fönsterbox och så är det mycket att fixa med Diddens flytt till Berga. Och så måste jag mocka ur hagarna för vi maskade av hästarna i måndags, det är ett riktigt skitjobb! Hoppas nu bara att Jack kryar på sig annars blir det inte mycket gjort.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: p,

sv: ja, och jag kommer typ börja hoppträna för pontus westergren. (; så det ska bli riktigt kul. (:

2009-09-03 @ 20:11:49
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja usch ja!... Mycket arbete i stallet denna helg... Jag börjar nog med att flytta över Varre. Måste nog gjuta i golvet där Gulle ska stå...

Vi ses!

/A

2009-09-04 @ 11:42:36
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0