Med locket på...

Ja det är sån jag är, jag lägger på locket och lider i tysthet! Min inre stess är nu så hög att jag måste lätta på trycket. Det är snart jul och jag är lusfattig, vill ge mina barn så mycket men kan inte. Bilen måste in på rep. eftersom den inte går igenom besiktningen pga en lampa som lyser när den har lust, men jag har inte råd. Och idag blir det körförbud! Har verkligen ingen tid att sitta och åka komunalt till Spånga varje dag, jag har ju både familj, häst och hundar som kräver min tid. Min älskade son som ska gå igenom ännu en utredning, vilket säkert är bra men hur förklarar man för en 10 åring? Hur ska han förstå och upfatta alla dessa tester....
Och Flisan min fina pålla...men ack så specilell hur ska jag klara av henne? Allt i stallet som måste fixas och målas...målas och åter målas, när ska det bli klart? mm..mm

Så! Då har jag lagt upp min ångest på nätet....och det känns faktiskt bättre!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå Vonne... Jag önskar jag kunde säga att "pengar inte är allt" och verkligen vara övertygad om att det är så, men jag vet bättre.

Jag vet inte riktigt vad jag kan göra för dig. Säg till mig, om du behöver hjälp. Kram!

2010-12-09 @ 21:29:03
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0