Fina Flisan!

Släppte ut Flisan med Didden i morse, oj vad min pålle kan springa fort!! Jisses vilken fart det var på henne men hon och Didden kom bra överens och det gick städat till. Flisan är väldigt klok och lät Didden vara när hon sa i från.





Vid halv två tiden gick Zandra och jag ut till Ängsholmen med hästarna, en promenad på ca 20 minuter. Flisan var en ängel och gick så fint bredvid mig hela vägen. Anna, Lina och Moa kom också med ut.
Vi fick gå en bra bit in i hagen för att hitta flocken och släppa Flisan och Didden, det var väldigt odramatiskt och Flisan visade stor social kompetens. Killarna blev genast nyfikna och förtjusta över en till donna i hagen, jag tror Vincent vann den "kampen". Han följde Flisan överallt och när zandra och jag tittade till dom ett par timmar senare, stod hela flocken samlad och Vincent vid Flisans sida.


Visst är hon vacker!


flisan och Vincent


När flocken jagade bort Flisan sökte hon sig till oss...


Fiiiin!


Alla samlade vid grinden, Didden står och spanar efter vildsvinen som just hälsat på utanför hagen.

Det blev en riktigt lyckad dag, och min pålle var så duktig och alla andra också som tog emot henne så fint.

Kommentarer
Postat av: Moa.V

såfina dom e

2010-07-23 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0