Hittade dom här i mobilen!

I fredags hoppade Zandra Flisan lite och jag filmade, sen glömde jag bort det.
Kollade i mobilen i dag och hittade dom här filmerna.


Det är Sid som gnäller i bakrunden han vill också hoppa, han har ju tränat Agility!


Flisan tycker det jätte kul men tar inte i alls på så låga hinder. Jag har inte vågat höja mer än till 70 cm än, men hon tvekar aldrig. Jag vill att hon ska få lite mer teknik innan dom hoppar högre, för hon vet inte alltid riktigt vad hon gör med sina ben :)

Kommentarer
Postat av: p,

Känner mig lite efter, men har funderat på det ett tag. Är det typ det nya ridhuset som håller på att byggas där i bakgrunden? Men så vitt jag vet så har jag hört att det inte ens är bestämt om det ska bli nått, därför jag är så fundersam. :P

2010-11-14 @ 00:09:04
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0