Shopping hör inte till vanligheten...

men idag har jag faktiskt gjort det, shoppat alltså. Thommy och jag plockade upp Zandra vid tåget efter jobbet sen åkte vi först till Hööks. Där köpte jag ett svart Termomaster vintertäcke med hals till Flisan och hon var sååå fin i det, kanske kommer det en bild i morgon. Och Zandra fick ett par nya shortchaps för hennes hade gått sönder. Sen åkte vi vidare till Arlandastad och jag köpte en vinterjacka, Thommy kängor och Zandra höga gympadojor.

När vi kom hem var det bara att byta om och sticka ner till stallet och ta in hästar. Zandra tog en tur barbacka på Flisan medans jag mockade och fixade.

Och nu sitter jag i soffan med ett glas rött och väntar på att Thommys hemgjorda Pizza ska bli klar, åh vad gott det ska bli...

Trevilg kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Pizza o vin ... gud så gott :)

2010-11-27 @ 13:50:18
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0