Utlovad film på Flisan och mig!

Ja nu finns det på film när jag tömmkör Flisan, Anna var snäll och tog sig tid att filma oss igår. Jag tömmkörde Flisan i lördags också och det gick så himla bra! Hon var pigg och framåt och jag fick in ett flyt med tömmen, och hennes bakben jobbade jätte fint. Tyvärr var Flisan väldigt trött igår då vi blev filmade, vet inte varför men hon stod nästan och sov då jag gjorde i ordning henne i boxen. Jag fick jobba hårt för att bara få henne frammåt i trav, men jag tycker hon är vacker i alla fall :)

Jag själv sköter mig väl sådär, jag är inte så snabb och tömmarna blir slappa i mellanåt. Men vi jobbar på det ;)
Och det är sååå kul!


Och en till...


Ska lägga upp film igen då vi övat lite mer ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det syns att du tränat, du har mycket mer flyt nu,

och det blir bara bättre och bättre :)

Trötta, söta Flis som såg ut att sova med huvudet i krubban :)

2010-11-08 @ 12:08:51
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Tömkörning som är så roligt :)



Har du ingen tömkörningsgjord? Jag lovar att det blir mycket lättare då att hålla reda på tömmarna då



Kram från Sara

2010-11-09 @ 19:37:21
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0