Fredag!! Och första snön är här!

Jag förstår inte varför alla blir så överaskade varje år? Första snön kommer ju alltid i oktober, men den brukar ju aldrig bli kvar särskilt länge. Mina vinterdäck sitter på bilen och det var skönt i morse för det var lite slirigt.

Hoppas det går bra för hästarna till och i hagen idag, ingen har ju brodd eller sulor än. Flisan ska skos om en vecka och då blir det vintermundering på!

Det är så underbart att det är fredag, jag har sovmorgon både lördag och söndag. Zandra kommer hem över helgen och hon ska rida Flisan i dag, jag tar nog en långrunda med hundarna i slasket.

I kväll blir det Kycklingfajitas, rödtjut och Idol med familjen. Mys...


Kommentarer
Postat av: Sara

Faijitas...mums vad gott :)



Och visst är det förvånande med snö om man som jag inte tittar ordentligt på väderleksrapporterna, jag brukar visserligen ha en "snönäsa" alltså jag kan känna om det luktar snö, men just nu känner jag bara hundfislukt...hua...

2010-10-22 @ 11:03:52
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Usch ja... jag måste ju köpa nya vintersulor till den blå faran :( Men det gick rätt bra att ta sig fram efter vägarna ändå tycker jag.



Äntligen helg igen! :)

Kram!

2010-10-22 @ 13:31:16
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0