Carpe diem...

Var på jobbet klockan sex i morse, usch! det är alldeles för tidigt. Jag är så trött nu för tiden att jag undrar om det är något fel på mig?? Vill bara sova...zzzz....

Hade sovmorgon i helgen och lite ledigt från stallet, Zandra var hemma och tog hand om Flisan.
Det var skönt att få ta det lugnt och även komma ikapp lite hemma. Hann även övningköra lite med döttrarna, det var kul! Guitarr hero med sonen blev det också. Det är ju absolut inte så att jag tycker det är jobbigt att vara i stallet, tvärt om det är rofullt och kul. Men när man känner att det tar nästan all tid, måste man få en paus för annat.

I morse klockan åtta blev all personal här på jobbet uppkallade till kontoret för info.Det har aldrig hänt förut sådär utan förvarning så man anade att det var något alvarligt.
Det visade sig att en kollega på kontoret hastigt och oväntat avlidit i helgen, endast femtio år gammal.
Så fruktansvärt!
Man inser hur skört livet är och hur fort det kan gå...
Jag kände honom inte personligen, men han har arbetat på företaget hur länge som helst.

Tankarna går till hans två barn som förgäves kämpade för att rädda hans liv.

Fånga dagen, alla ni där ute...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0