Fredag igen då...

jisses vad fort veckorna går, men fredag är ju aldrig fel. Nu har vi snart varit hemma i en vecka jag och Flisan, och det har rullat på. Hon har fått en lugn vecka men hon är superpigg! Kan nog vara för att det är kul att komma hem igen. Jag har ridit ut lite och Flisan tyckte inte vi skulle skritta något mer efter första traven, så det blev lite tjafs! I går red jag på volten första gången sen vi kom hem, och Flisan var allt annat är focuserad på det vi skulle göra. Lite skillnad att rida på en utevolt med massa störningar än att rida i ridhuset. Men jag gav inte upp och tillslut slappnade hon av. Riktigt skönt för mitt själförtroende. Idag åker vi och tränar för Jennie och jag känner mig grymt taggad och inte alls lika nervös som jag brukar, ett framsteg? Kanske det!

Följde med Anna till träningen för Rebecka i onsdags, det var riktigt kul att se. Dom är så duktiga både Anna och Varre, och Anna har blivit mycket mer bestämd mot Varre vilket ser ut att ge lysande resultat. Go Anna!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att ditt självförstroende är uppgående vad gäller flisan och ridningen :)



Ha en trevlig helg

KRam

2011-04-01 @ 12:22:42
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

... Go Vonne, Go Vonne säger jag :)

Men visst är det roligt att rida lektion. Det är värt vartenda öre :) Nu har jag kommit på hur jag ska se alla filmerna... - bravo Anna! ;D

Det ska bli fint väder i helgen. En liten fika efter husväggen kanske?

2011-04-01 @ 12:47:15
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0