Vecka 5 är påbörjad!

Joggade mitt första pass i dag, jogga 6 min och gå 2 min i 40 min. Tufft som tusan, inget ska ju vara enkelt så jag är inte förvånad. Klarade inte hela 6 minuterspassen såklart, fick stanna upp och gå några meter så att det släppte i vaderna och sen fortsätta. Tröskeln jag tagit mig över har nu blivit högre eftersom passen ökar i tid varje vecka, men det är bara att kämpa på!

Mitt i joggingpasset kan jag känna mig uppgiven och redo att lägga av, eftersom det gör så ont i vaderna. Men kännslan efteråt är underbar och på något underligt sätt tycker jag ändå att det är kul.
Nästa pass är en checkpoint, då ska jag ta mig runt tre kilometer så fort jag kan igen. Det ska bli mycket intressant och se om det går snabbare denna gång.

Spänningen är oooolidlig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0