Onsdagkväll

Körde Zandra och Flisan till hoppträningen i går kväll, tempraturen hade droppat -9 grader och det kändes svinkallt. Inge vidare att stå i ett ridhus och frysa när man är sjuk, men det blev ju ingen träning förra veckan och nästa vecka har Zandra stalltjänst igen. Så jag ville att dom skulle komma iväg den här gången, i med en alvedon och halstabletter så gick det.

Hur gick träningen då? Jo Flisan vart skrämd då vi lastat av henne på Granby, det var ett fruktansvärt liv som när två katter slåss eller liknande. Flisan blev så uppjagad att hon skakade och var sen rädd för allt, inte likt henne alls. När Zandra skulle rida fram stod hon på bakbenen och studsade runt som en tok lilla gumman. Men när dom väl började hoppa gick hon som en klocka, inte ett enda stop på något hinder. Hon är otrolig!
Jag filmade ingenting alls eftersom jag frös så himla mycket, första lektionen jag inte har på bild...

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte gör det mig något att du inte filmade ;) jag kan iaf inte se dina filmer pga mitt sega internet. Brukar försöka komma ihåg att jag ska se dom när jag är på jobbet...men då måste jag ju jobba... har du hört så fräckt?? ;)



Ha en bra torsdagkväll, för det är det nu

kram

2011-02-10 @ 20:29:10
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0