Presenten!

Hade ju födelsedag i torsdags, inget att fira längre. Men i alla fall, det jag skulle berätta var att jag fick en present av Zandra. Hon hade bokat lektion till mig och Flisan hos Jennie Fröcklin i dag lördag klockan ett. Jag fick lite panik måste jag erkänna.

Men nu är det gjort!! :):)

Och det känns underbart och jag kan inte sluta le....en dröm har uppfyllts och jag längtar till nästa gång. Det var nämligen min första lektion ever...
Red på min gamla Doris två gånger för Lotta, om det räknas var det här tredje gången. Har alltid velat men aldrig vågat eller trott att jag kan.

Hur gick det då?
Jag är jätte nöjd och Jennie var toppen! Jag var sjukt nervös innan vi började men det försvann så fort lektionen började. Jennie lyfte mitt självförtroende flera meter och hon sa att jag är mycket duktigare än jag tror.
Det kändes som high chaparall i mellanåt när vi vinglade omkring Flisan och jag, men vi glimmade till då och då :)
Jennie tyckte vi gjort ett bra jobb med Flisan som blivit mer lös och fin i sidorna.
Zandra filmade en hel del och jag ska lägga upp lite film här, men det kanske blir på måndag på jobbet eftersom vårat internet hemma tar hundra år för en film. Då får ni se själva hur det gick.

Tror jag kommer sova väldigt gott i natt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

JA, där ser du att du kan! Duktigt och superbra att det äntligen blev av :) Kram!

2011-02-27 @ 21:57:24
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad roligt!!

Att rida lektion är ju kul!



kram

2011-02-28 @ 10:17:39
URL: http://vogelberga.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0