Hagkoll

Fick avbryta övertidsarbetet och åka hem lite tidigare, Zandra har blivit sjuk och orkade inte ta hagkollen i dag. Hon har fått jätte ont i halsen och feber. Så jag fick en hyfsat tidig kväll och promenerade ut till Ängsholmen med hundarna. Hästarna mådde prima och stod samlade och betade i kvällssolen. Bara våran Didden hade lite sår i karlederna, annars var alla ok. Lite väl stora magar på vissa pållar kanske...gott om mat! 

I kväll blir det tidig läggning, ska försöka ta igen förlorad sömn..

God natt!

 
Flisan och Vincent


Didden

Kommentarer
Postat av: Anna

Typiskt med sjuk unge när man behöver avlastas :(

å jag som var ute på galej...

I morgon (fredag) kan du ta det lugnt med hagkollen. Jag är ledig och tänkte åka till hagen o steka med Asta. Jag kan kontrollera busarna :)

2011-07-07 @ 17:25:34
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0