Tillbaka till ordningen....not!

Hämtade hem Flisan i går eftermiddag, hon och Zandra hade en givande vecka med mycket träning. I kväll bär det av till Sjöberg och Per-träning, jag endast som bilförare. Dessvärre känner jag mig inte alls pigg med en begynnande förkylning IGEN!! Det blir ingen "hit" att stå i en kallt ridhus i kväll, men bara jag har körkort i familjen så det finns inget att göra åt saken.

Det var meningen att Didden skulle åkt till Berga i går men så blev det inte. Zandra åker en vecka till Norge och pojkvännen på onsdag, så nu står jag snart ensam med två pållar igen. Känns lite tungt just nu då jag inte känner mig hundra pigg, men det är bara att bita ihop!

Kul att titta på träningen är det ju i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0