Mina gubbar är på Cypern!

I morse rinde klockan 04.00 alldeles för tidigt om jag får välja ;) I dag var det dax att köra Jack och Thommy till Arlanda. Dom ska tillbringa en hel vecka i sol och värme på Cypern. Det var inte helt lätt att vakna till eftersom jag blivit mycket sämre i förkylninen, men med Ipren och kaffe lyckades ja i alla fall få i väg dem till flyget. En son som var så lycklig att han studsade omkring så tidigt på morgonen. Hoppas dom får en underbar vecka!!

Själv har jag legat i sängen med feber och halsont hela dagen, vilket resulterade i hyperaktiva och rastlösa hundar. Zandra kom hem som en räddande ängel och tog med dem på en långrunda i skogen. Ingen bra tajming att bli sjuk nu när jag kommer vara ensam hela veckan. Men jag ska försöka krya på mig snabbt, för i helgen ska jag köra Zandra och Flisan på dressyrkurs något jag inte vill missa.

Dags för Te med ingefära, citron och honung igen...prosit!!


Kommentarer
Postat av: Anna ☼

...God bless you :)

Snart är du på benen igen...

2011-09-02 @ 21:23:22
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0