Tidig morgon i stallet

Är uppe före tuppen på mornarna redan kvart i fem. Och den här veckan är min morgonvecka i stallet, fodring och utsläpp mån, tis, tors och söndag. De andra dagarna har jag alltså intaget istället. Men jag tycker det funkar bra, vi är visserligen bara inne på vår andra vecka med nya schemat Anna och jag. Men än så länge känns det helt ok och vi går ju mot ljusare tider nu. Så det blir bara lättare och snart behöver man inte stressa hem för att hästarna ska få komma in och få lunch i skaplig tid. För bara det blir ljusare och lite grönt i hagen kan dom gott vara ute lite längre.

Jag hoppas Anna och jag orkar köra på så här, för det är skönt med bara tre hästar att ta in och ut. Fyra då både Didden och Flisan är hemma.


Det här är vad jag kallar tupp!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tror dom matat tuppen med anabola!

2012-01-12 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0