Med andra ord..

I går åkte Thommy och jag  till Berga och lämnade Didden och hämtade hem Flisan. Jag fick låna Annas transport eftersom ett gångjärn gått av på luckan på Zandras. Och det var jätteskönt att köra med Annas transport, så mycket stadigare det kändes och jag kunde för en gång skull slappna av vid ratten. Hatar ju att köra häst vintertid. Det hela gick smidigt och vi var tillbaka redan vid tretiden.

På kvällen provade vi vårat nya spel som familjen fick i Julklapp av Julia "Med andra ord" heter det. Och det var jätteroligt, jag spelade med Maddis, Thommy och Jack. Ett spel jag verkligen kan rekomedera där man får skratta mycket!




Ett bra avslut på en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jaa, visst är det roligt! vi fick oxå det spelet i julklapp och har haft väldigt skoj med det.



Kram

2012-01-10 @ 09:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0