Gallstensanfall är inte att leka med..

smärtan är olidlig!!! Jag fick känningar av gallan nu i helgen, har inte känt av den på år och dar. Har opererats för gallsten för många år sen, då tog dom bort gallblåsan. Så nu är det väl gallgångarna som spökar. Tydligen kan det komma tillbaka vid viktnedgång, det hade jag ingen aning om. I alla fall så blev det värre i dag så jag åkte till apoteket och köpte Voltarenkapslar, nu ligger jag och väntar på att trycket runt bröstkorgen ska släppa så jag kan åka till stallet. Det är redan mycket bättre tack och lov.

Typiskt att detta ska kommaa då man verkligen försöker vara hälsosam..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Smärtan kommer inte vara permanent. Den hälsosamma livsstilen kommer vara det :D

2012-03-19 @ 10:01:19
URL: http://gapavatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0