Vårkänslor!

Jag har såna otroliga vårkänslor just nu :) Jag minns när jag var liten och man fick lov av mamma att ta på sig träskorna och gå ut för fösta gången på våren, total lycka! Jag älskade när det lät om skorna då jag gick. Ungefär samma känsla har jag nu fast jag hoppar nog över träskorna ;)

Men man undrar ju om den är här för att stanna?? Det brukar ju komma bakslag...

Jag vet en till som har vårkänslor, min lilla Flisa! Hon rullar sig i leran varje dag och håller mig sysselsatt :)
Har beställt ett tunt halstäcke som ligger och väntar på att hämtas ut, kostade 300 kr så det var det värt. Lite fegt va? Men hon ska bara ha det den här värsta tiden innan hon kan gå utan helt.

Så har ser det ut!

Combo regntäcke

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad roligt att höra att du hade samma känsla som jag hade som barn. Jag kommer så väl ihåg när man fick sätta på sig sina vårskor och det liksom lät som klackskor på asfalten och tänk hur det kändes när man fick sätta på sig klänningen för första gången! Det var vårkänslor verkligen!

Kram

2012-03-15 @ 14:39:35
Postat av: Anna

Ah... du gillar inte dammolnet som omger dig då det ska bort från hästen menar du? :O :)

2012-03-15 @ 15:30:45
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0