En helt underbar dag!

I går var alla barnen hemma eftersom vi varit på Jonathans student kvällen innan. Vi åt frukost tillsammans och åt ute i solen. Sen blev det promenad med hundarna och bada. Jack tog sitt första dopp, och Robin och Zandra badade också. Till lunch gjorde vi en härlig räksallad som vi åt på baksidan. På eftermiddagen var det dax för Maddis och Jimmy att åka hemåt.

Zandra och jag släppte hästarna på sommarbete på Ängsholmen, snacka om lyckliga hästar. I kväll ska vi ner och titta till dem.

Just nu sitter jag i min ensamhet och fikar i solen, bara Jack och jag hemma. Det blir lite pyssel här hemma och en skön runda med hundarna. Zandra och Robin fick låna bilen till jobbet.

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

... vi behöver nog verkligen träffas och prata av oss lite låter det som... Saknar dig <3 Kram!

2013-06-09 @ 22:31:54
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0