Helgen!

Fullt ös hela helgen, vi stängde dörren på Tornvägen 24 för sista gången. Allt tömt och städat, gräset klippt och några växter i rabatterna tog vi med oss. Fick en tår i ögat när jag såg min son gå runt i det tomma huset lite vemodig. Själv är jag bara lättad och glad! Men han är också glad för det nya, och han har redan vuxit flera centimeter av att åka buss till skolan själv.

Nu har vi bara det nya att fokusera på vilket känns underbart! Det pysslas och fixas för fullt. En sväng till Ikea blev det också för lite inköp. Passade då på att övningsköra med Zandra i Jakobsberg, där hon ska köra upp.

I stallet var jag med i lördags men söndagen fick Zandra klara själv.

Vi har fått massor gjort den här helgen men vi tog oss också en stund i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0