Att räkna kalorier..

är varken roligt eller särskilt lätt. Har räknat dem hela veckan, och tagit bort allt socker och vitt mjöl från kosten. Bara för att hjälpa kroppen på traven att tappa lite kilon. Och det kommer vara under en kort period. Det svåra är att räkna kalorierna i typ grytor och sånt som jag lagar. Eftersom jag inte äter kött blir det en hel del grytor med linser eller bönor som bas. Det är ju tex mycket lättare att beräkna en kycklingfilebit eller en köttbit. Men det gör ju iaf att jag har lite koll på mina intag.

Träningen har gått bra den här veckan. Jag har följt min plan till punkt och pricka. Madde och jag var på Bodybalace tillsammans, och det kändes jättebra! Jag har blivit mer rörlig och starkare :)

Helgen har varit härlig! med ungarna här, träning och skön vila och god mat.
Thommy och Jocke laddar för whiskey provning! Ser väldigt sportiga ut! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0