Läxläsning och Zumba!

Sonen som nu går i år 7 har en hel del läxor varje vecka. Thommy och jag har delat upp det lite med läxhjälp, så man inte behöver sitta varje kväll med det. Jack behöver oftast lite stöd för att få något gjort. I går var det engelska glosor som skulle övas in, och plugga till Fysikprov på fredag. Så jag satt och förhörde honom.

Till middag lagade jag vegetarisk lasagne :) Gott!

Åkte och körde ett Zumba Step pass på kvällen, så mycket glädje och energi!!
Vi testade även en ny fitness coreo, den var riktigt bra!

Idag åker Thommy och jag till Sats och tränar efter jobbet :) om jag hinner och orkar åker jag och Zumbar på kvällen.

Nu laddar vi för kalas hemma på lördag, Zandra ska firas som fyller 21 den 16e.

Ha en skön dag! 🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0