Söndagsbestyr och funderingar!

Slog upp ögonen samtidigt med tuppen på söndagsmorgonen, och det var lögn i helsike att somna om. Försökte en stund men gav snart upp. Drog på mig kläder och tog hundarna på en timmes långpromenad, i väntan på att familjen skulle vakna.
När jag kom tillbaka var Ekman och Jack uppe. Ekman gjorde nypressad juice och jag gjorde veckans ranson av Mussli. Sen blev det gemensam frukost med hela ligan. Zandra, Robin och Julia var ju också hemma. 

Efter frukost åkte vi till Täby och köpte skor till Jack, och present till Zandra.
På eftermiddagen åkte jag med Zandra till stallet. Mysigt att pyssla lite där och träffa Flisan och Didden, måste få mig en dos då och då. Men jag saknar inte stressen med intag och utsläpp och tjafs! På Sjöberg råder lugn och ro! Saknar de fina stunderna man haft på hästryggen och i stallet, men på det stora hela mår jag bättre nu än på länge. Och känner att jag gjort rätt som lagt hästeriet på is. Kanske tar jag upp det igen någon gång, vem vet?!

Kärleken till hästarna finns kvar ❤️



Jag avslutade söndagen med ett pass Zumba! Så härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0