Trötter! đŸ’€

SÄ trött den hÀr veckan, alldeles för sena kvÀllar med för lite sömn. Hopplöst att komma i sÀng i tid den hÀr Ärstiden. Och det mÀrks pÄ humör och ork, det Àr ju inte bra för trÀningen heller. Men jag har kört pÄ.

MĂ„ndag: TvĂ„ timmar Zumba. ✅
Tisdag: Shape en timme. ✅
Onsdag: Zumba en timme. ✅
Torsdag: Crosstreiner 30 min. ✅
Fredag: Vila
Lördag: Zumba
Söndag: styrketrÀning.

Jag har tagit det lugnt med styrketrÀning den hÀr veckan, jag har haft ont i ena armen. Antagligen en överanstrÀngd muskel. Hoppas det ger sig snart.

Jag önskar jag kunde dela med mig av nĂ„gra resultat av all trĂ€ning. Men jag vĂ„gar inte vĂ€ga mig av rĂ€dsla för besvikelse. Och jag har inte mĂ€tt mig vilket jag Ă„ngrar nu. Det kĂ€nns i alla fall pĂ„ klĂ€derna att nĂ„got hĂ€nder. Jag har ett viktmĂ„l men det viktigaste Ă€r Ă€ndĂ„ hur det kĂ€nns. Kanske kliver jag upp pĂ„ vĂ„gen snart om det kĂ€nns riktigt bra 😊

I dag SKA jag komma i sÀng i tid!!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0