Vardag igen!

Jag har haft en fantastisk påskledighet, vädret kunde ju inte bli bättre. På Påsafton var vi hos mamma hela högen som vanligt, annars har vi varit hemma. En hel del träning men också vila..

I går var jag på Sats och körde Shape som vanligt, fruktansvärt jobbigt! Man gör mycket multiövningar, man använder alltså många muskler samtidigt och i balans. Grymt användbart i vardagen men ack så svårt. I dag kom träningsvärken som ett brev på posten.

I kväll blir det premiär för utomhusZumban! Ska bli jättekul och det behöver jag för min stela och onda kropp i dag. I morgon blir det Sats efter jobbet för lite styrketräning.

Nu är det dax att sätta lite fart och jobba. Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0