Löparbanden och bebismys

Madde kom över igår och vi åkte till Sats som planerat. Vi gick och ömsom joggade på löparbandet som uppvärmning. Har ju aldrig stått på ett löparband förrän nu, och det är en kost för tanter att lära sig. Men nu har jag fått kläm på det och kan tom jogga på det. Så det kommer bli en stadig aktivitet nu varje vecka. Ska ju orka springa Vårruset är det meningen. Sen styrketränade vi, jag körde mitt program som jag fått av PT.

På kvällen blev det soffan och Lets Dance premiär :)

I dag lördag blev det först Zumba och sen åkte vi till Flisan och myste med bebisen. Han är så gudomligt söt!!


Madde träffade honom första gången i dag. Men jag får nog snällt vänta på egna barnbarn. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0