Måndag, yey!!

Ja faktiskt känner jag mig glad fast det är måndag. Det betyder att jag har många roliga träningspass framför mig :)

Måndag: Thommy bowlar och jag går hundpromenad och är hemma med sonen (läxor). Styrketräning om jag får en lucka.
Tisdag: Shape, veckans tuffaste pass!
Onsdag: Bodybalance 
Torsdag: danceaerobic eller Zumba. Har inte bestämt mig. Och styrketräning.
Fredag: vila
Lördag: Zumba och styrketräning om tiden räcker till.
Söndag: Motionspass.

Känns som veckan är lite för kort, hinner inte allt jag skylla vilja. Men kroppen ska ju orka också :)
Kanske blir det lite ändringar i planen under veckan, jag får se :)

Kommentarer
Postat av: Elin

exakt så känner jag med! Man vill hinna med allt på samma vecka, jättestörande :) Sen jag började träna har jag haft noll söndagsångest, utan har mera sett fram emot en ny vecka, svinskönt :)

2014-03-10 @ 18:27:29
URL: http://lindmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0