Solsken och utomhusaktiviteter!

Madde och Jimmy stannade hela lördagen också. Vi tog en runda med hundarna på 7km, bara Jack som bangade. Vi fikade i solen, och sen fick vi den lysande ide'n att köra cirkelträning i trädgården. Vi gjorde fem olika stationer, och körde 40sek på varje gånger fyra varv. 
Det var knäböj, dips/armhävningar, omvänd rodd, step-up och sit-ups med cykling. Riktigt jobbigt!

På kvällen grillade vi, premiär för i år! Jag åt grillad majs, paprika och tomat, och proteinet bestod av en bönchilli. Kött och korv till dem som ville ha det.
Efter det körde jag Madde och Jimmy till tunnelbanan. 

I dag söndag har jag haft PT-träning på Sats. Kände mig slut i kroppen i dag, så vi gick mest igenom lite övningar och pratade om hur det gått hittills och hur jag ska gå vidare. Det blev ett lätt men givande pass.

Har pysslat hemma på tomten och fikat i solen, planterat lite blommor i krukor.
En lugn och skön söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0