Torsdag

Sats med Ekman efter jobbet, körde först intervaller på löpbandet och sen styrketräning. Börjar känna mig starkare! Och jag har inte alls ont i ryggen längre, vilket var målet med styrketräningen. Jag vill inte lägga på mig massa muskler och kör inte med några tunga vikter. Meningen är att jag ska stärka upp korsetten.  Och det ger helt klart resultat!

Hittade repen i går, eller rättare sagt jag sprang mer eller mindre på dem :) Men jag har inte testat än. Jag ska prata med PT på söndag, jag vill ha lite svettiga övningar där jag kan tappa vikt.

Efter en månad på Sats känner jag sakta hur kroppen förändras. En skön känsla att inte känna sig uppblåst och svullen när man går upp på morgonen. Men men jag har låååång väg kvar, har massor av kilon att gå ned. Men jag är på rätt väg :)

Fredagmorgon!
Hade en riktigt dålig start på den här dagen. Vägde mig och blev inte nöjd med resultatet, som vanligt blir jag helt knäckt! Tycker att jag kämpar så hårt och vill att det ska hända mer!
Stod och gjorde matlådor i går vid niotiden för att kunna äta nyttigt och inte äta lunch ute, och vad gör vi? Vi glömmer lådorna hemma!! Lite PMS varning på mig idag känns det som. 

Nog om detta! Det är fredag och vilodag, ska bra gå en långrunda med hundarna efter jobbet. Sen blir det Lets Dance i kväll :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0