Veckans träningsplan

I går söndag sa huvudet åk och styrketräna! Men kroppen sa nej.. Kände mig trött och hade träningsvärk efter styrketräningen i fredags. Så jag vilade från all sorts träning. Och det har jag igen idag då jag känner mig fräsch i kroppen igen.

Veckan som kommer ser planen ut så här!
Måndag: styrketräning och intervaller på löpbandet. Hinner jag blir det Zumba kl.19.00 också.
Tisdag: Shape (gruppträning, styrka, kondition, rörlighet, balans och spänst)
Onsdag: Bodybalance 
Torsdag: Zumba 
Fredag: Vila
Lördag: Zumba, styrketräna
Söndag: Vila el. Kondition

Ser ut som en bra plan, sen får vi se om det blir några ändringar. Träningsväskan är packad så det blir raka vägen till Sats efter jobbet i dag! :))

Kommentarer
Postat av: Elin

Detdär låter ju superbra! :D Go Vonne!

Svar: Tusen tack Elin! Kram
Vonnes kryp-in

2014-03-04 @ 18:22:22
URL: http://lindmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0