Bästa medicinen..

är att röra på fläsket!! Helt klart är det så mot deppighet. Så trögt och komma i väg till Sats igår kväll, men jag bet ihop och tog mig i kragen och åkte dit. Körde ett tufft Shapepass och tog i så svetten forsade i värmen. Och vipps! Så händer det något i kroppen efteråt och jag mår genast bättre, livet känns lite lättare :)

I kväll blir det en timme Bodycombat, ett utmärkt sätt att göra sig av med frustration!

I dag fortsätter förhandlingarna med facket här på jobbet. Jag hoppas verkligen allt blir klart nu så man slipper leva i denna ovisshet. Vi vet ju bara att produktionen ska läggas ned och flytta till Småland, men vi har inga datum på uppsägningar mm.
I dag blir det svårt att fokusera på arbete!

☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0