En dag närmre fredag!

Jaha då prövar vi igen då....... Ni kanske udrar varför min blogg börjar så konstigt? Det beror på mig och mitt förhållande till datorer. Jag har fått en egen bärbar dator av min underbara sambo och håller som bäst på att lära mig. Satt i går kväll och skulle starta en bloggg, det tog tid kan jag säga. Skrev en lång presentation av mig min familj och mina djur och vänner, och så skulle jag förhandsgranska för det har jag hört att man ska då ra. Och vipps!! allt jag skrivit försvann! Det sa inte ens PLOPP! utan det var bara borta. Jag letade och letade men det är ju inte lätt när man inte vet vart?!  Längtade efter min bästaste Anna men det var för sent för att ringa och be om hjälp. Dötrött som jag var så orkade jag inte skriva om allt igen, utan det blev bilden och det lilla texten om Sidney och mig. Hur jag lyckades med det har jag ingen aning om?
Så ingen mera förhandsgranskning här, nu lägger jag ut direkt!

Välkomna!

Kommentarer
Postat av: p,

haha, det är bra, vonne. jag förhandsgranskar aldrig heller. :P

2009-04-20 @ 13:22:13
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

haha... förhandsgranskar gör man efter man tryckt på den lilla knappen brevid.. den heter "spara som utkast" och sitter i mitten :) jag har också gjort på exakt samma sätt och man blir så sne...

Undrar NÄR du behöver hjälp idag? =)

/A

2009-04-20 @ 21:12:48
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0