Valborg!

Jag har haft en helt underbar förmiddag idag. Jag och Sid gick som vanligt till stallet först och gjorde allt till hästarna. När vi var färdiga där tog vi en promenad runt engelska parken. En av dom vackraste platser jag vet, och speciellt så här på våren. Hela marken är täckt med vitsippor utom på stigarna, och så kommer man ner så man går längs vattnet vid sundet och kyrkviken. Det är en del bokskog där också, så otroligt vackert. tyvärr blev det inga bra foton.
Sid tyckte att vattnet var läskigt, men det ska han få lära sig att det inte är för han ska med oss och bada i sommar.
När vi kom tillbaka till stallet tog vi en filt och la oss i solen och vilade en stund. Vid halv tolv kom Anna med lunch från Donken, det var otroligt gott! En stor hamburgare med pommes och milkshake, och såklart en latte på det mums!! Tack Anna!

Snart kommer mamma, min bror Peter och hans son Robin och firar valborg med oss. Vi ska grilla kycklingfile och till det blir det klyftpotatis och sås, och alldeles säkert ett gott vin.

Ha en trevlig Valborgkväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0