Mamma, mat och guiatarhero!

Vi var hos mamma igår (onsdag), zandra och jag gjorde hästarna på förmiddagen och sen drog familjen till mamma (mormor,svärmor). Det blev som vanligt massor av gott fikabröd och mat, så man känner sig som en stoppad korv. För man kan ju inte hoppa över något, nej då allt ska man smaka på! I mellan allt ätande så spelade vi guitarhero, jag har provat hemma ett par låtar men tyckte det var helt omöjligt. Men nu fick jag blodad tand, det var ju super kul!! Jag var naturligtvis sämst av alla, nja... mamma var nog lite sämre än mig. Men annars förlorade jag varje gång, men nu förstår jag verkligen hur man kan fastna för det. Det var riktigt kul!!


Härligt att få komma till mormor och slicka slickepotten med vaniljvisp!



I morse hade jag utsläpp av hästarna, Anna och Elin kom tidigt så vi red Sanviken tillsammans. Även Sidney var med.
Senare på eftermiddagen stack Thommy, Zandra, Julia, Sidney och jag till Ängsholmen och bada. Det var helt otroligt varmt i vattnet idag, superskönt!!

Här badas det!

Jack och Julia

och världens goaste Sid!

Kvällen avslutades med lite nostalgi "Dirty Dancing" filmen alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Hallojsan...



Nice!!!



Men vad har du(?) gjort med bloggens startsida?... Några av nläggen har hamnat ovanför din header, det ser jättemärkligt ut. Eller är det bara hos mig den visas så?... Jag ser de äldre inläggen och bla en bild på "Min Doris 23 år i år! Love You!" från 28/7...

/A

2009-08-07 @ 08:57:32
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

... Det löste sig tydligen.... Nu ser det normalt ut igen :)

Puhhh...

/A

2009-08-07 @ 10:01:22
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: annica

Härliga bilder från ängsholmen! Kram

2009-08-08 @ 09:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0