I går kväll....

tog Anna och jag en skön kvällstur med pållarna, vi red runt Sandviken och en sväng ner till vattnet på vägen hem. Det var en riktigt fin sommarkväll. Här är lite bilder!

Anna och Varre blev ordentligt nedstänkta av Doris som plaskade jätte mycket. Men Anna ser ju rätt glad ut ändå.
Jag höll på att åka av när Varre blev rädd för något och tvärvände och slog till mig med huvudet. Tänk vilket gott skratt de hade blivit!

Doris stänker vatten!

Och sen en svalkande dusch innan läggdags.

Och så Doris i hagen, Varre fick inte vara med på bild för hon hade en ful flugmask i hela ansiktet :)


Idag blev det ingen ridning, har varit ute med Sidney och umgåtts med familjen. Kvällen slutade med två filmer som vi köpt. "Låt den rätte komma in in" Den var ganska konstig, jag har läst boken som jag tyckte var fantastigt bra. Den blir aldrig riktigt samma sak med filmen efter boken. Sen såg vi "Patrik 1,5" en film i min smak, den kan jag varmt rekomendera dom som inte sett den. Nu är klockan mitt i natten och Anna som vill att jag ska komma ner och rida med henne i moronbitti vid åtta, vi får se hur det går.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

USCH!!!!!!! vilken JÄTTEFUL bild på mig ....



Men vi hade en trevlig ridtur iaf :)

/A

2009-07-15 @ 15:11:22
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0