Kom just hem......

från stallet jag och hundarna, hade utsläppet idag och fixade även allt till dom. Mockade fixade mat och vatten till hagarna. Medan hästarna åt sin mat tog jag en skön promenad med Sid och Leia sen fick pållarna gå ut. Vi hade tänkt sticka till någon klippa och bada idag, men det är väldigt konstig väder så jag vet inte hur det blir. Men det är redan 19 grader varmt så bara solen tittar fram så kanske det blir av. Nu sitter jag med en kopp kaffe och väntar på att resten av familjen ska vakna.

I lördagskväll och igår em var jag ute och red Doris och Sidney var också med, det var jätte mysigt. Doris har haft lite vila ett tag men jag börjar rida lite smått igen nu, hon behöver röra på sig min gamla pålla annars blir hon så stel.


Lördagskväll!

På förmiddagen  igår söndag kom tjejernas pappa förbi en sväng och skulle skriva på lite papper, då fick Sidney leka med Selma deras hund.

Sidney och Selma hade jätte skoj!

Senare ringde Nathalie och bad mig passa Leia till idag för dom skulle på Grönan hela kvällen. Och då blev det mera lek för Sidney såklart.


Sidney, Jack och Leia var ute på tomten ooch busade.

Vid sex tiden hämtade jag Thommy på Arlanda som varit på frisbeegolf SM i Skellefteå, han kom på 20e plats och var väl hyfsat nöjd. Han hade inte hunnit träna under veckan då vi jobbat så mycket och åkte iväg jätte trött.

På kvällen tog vi en skogspromenad med hundarna jag Thommy och Jack. Vi passade på att plocka lite blåbär!



Blåbär som sen blev en paj!



Det var gott!! tillsammans med vaniljsås och en kopp kaffe.

Jahupp! nu börjar klockan närma sig halv tio och inte ett liv i huset, börjar bli dags att sätta fart på familjen om vi ska komma iväg någonstans......

Kommentarer
Postat av: p,

ååh! vad gott med blåbärspaj! jag blir ju avis. ;)

2009-07-14 @ 00:45:47
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0