Minnesstund för Michael Jackson igår.......

King of pop är död.

Jag fastnade framför tvn igår kväll när minnesstunden direktsändes på tv4. Jag har aldrig varit något Michael fan men han har ju gjort en hel del bra låtar, och man har läst mycket om honom i tidnngarna. Man undrar ju vad som är sant?
Men det var iallafall en fin minnesstund, men jag tror som dom svenska komentatorerna sa att mycket av dom fina ord som sades hade han behövt höra medan han levde. Och när hans lilla dotter Paris sa några sista ord...........då kom mina tårar.



En av han låtar som jag gillar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar oxå den låten... Orkade däremot inte kolla begravning och alla superlativer som nu skall skölja över honom. De journalister som nu överöser honom med översvallande ord är desamma som sänkte honom under många, många år...

/A

2009-07-08 @ 09:23:23
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0