Det är mycket nu.....

Har hur mycket som helst att göra på jobbet nu, vi är fullbokade till vecka 36. Har inte haft så mycket blogglust heller på kvällarna. I måndagskväll var jag ute en långis med Sid och sen tittade jag på "Lotta på Liseberg", jag var stall-ledig. Och igår kväll skrittade jag ut en långtur med Anna, Zandra, Oscar och så var Sid med så klart. Sen tittade jag på "Allsång på Skansen" som var mycket bättre än Lottas allsång (min åsikt).

Nu sitter jag på jobbet igen, det är fantastiskt väder!! Var ute med Sid i morse och bara njöt, nu ska man ju stå inne på verksaden hela dagen. Fast vi brukar sitta ute på raserena i alla fall. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på dig!



Vet precis hur det är med bloggorken/lusten...ligger fn i dvala...



Lilla blå fick jag iaf igenom på efterkontrollen kl 07.30 i morse, åkte direkt efter utsläppet av pållarna. Riktigt skönt att det stöket är över.

Pippi o Teckla släppte jag i Flockhagen i morse. Teckla stöp rätt ner i gräset innanför grinden, hon hade kommit till himmelriket på jorden ;) Pippi undrade mer var hon hamnat så hon spatserade runt i hagen.

Nu ska jag jobba lite... Vi ses!

2009-06-24 @ 09:40:23
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0