Fredag-söndag

Var och shoppade med Zandra och hennes kompis Sarah i fredags, vi hade jätte kul. Tjejerna provade alla möjliga roliga klänningar fast det inte var det vi skulle köpa. Vi fick tag på allt vi skulle, super snygga skor, en liten svart väska, ett halsband, örhängen och lite utsmyckning till frisyren som Mia (Källarklippet) ska fixa. Så nu är Zandra redo för bal!!
Skorna kostade bara 400kr men såg svindyra ut i mina ögon, så jag sa direkt glöm dom!! Men så tittade jag på prislappen och blev glatt överaskad. Det var dom första skorna Zandra såg och hon blev förälskad direkt. Tyvärr har jag inga bilder på inköpen då Zandra inte ville det innan balen, men det kommer med säkerhet bilder på onsdag då det är dax!

I lördags gick jag, Zandra och Sidney ner till stallet på morgonen och fixade hästarna. Det var då Sid var med när jag red.
Klockan tre var det dax för födelsedagskalas, Felicia fyllde 17år (kusin till barnen). Vi blev bjudna på både middag och fika och var där till sent på kvällen.

På söndagen var jag först ute med Sidney en långrunda, sen tillbringa jag dagen med att städa och tvätta, oj så skoj det var då!! Thommy var ute på tomten och fixade hela dagen, så nu börjar det bli fint där.

Sen eftermiddag kom Anna Elin och Zandra hem och vi fikade med rabarber och jordgubbspaj som jag bakat, och Anna tyckte jag var "huslig" ha ha! det tog jag som en komplimang!!

Vi åkte ner till stallet efter det och jag red på volten med Anna och Zandra. Elin fick titta på eftersom hon tävlat Gulliver tidigare på dagen. Hon hoppade 90cm på Skånsta och var mycket nöjd!

Det var jätte kul att rida igen och Doris är helt återställd efter skadan.


Ja så mycket mer än så har inte hänt i helgen, hej hopp så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0