Grinsnuva.......

är så irriterande. Det rinner i ögonen och näsan hela tiden och man ser ut som man gråter hela tiden. Jag har åkt på en riktig förkylning!

I kväll är det dax för Zandra att gå på bal, jag hoppas jag får ta lite bilder innan jag kör dom dit. Dom kommer att vara sååå fina.

I morse var jag nere och släppte ut hästarna, det var inte fodrat då jag kom så det tog längre tid än beräknat. Jag var så seg upp ur sängen i morse också. Sidney var med mig ner såklart och han fick något tokryck och sprang in till Diddi och Gulliver, men han ångrade sig snabbt då Diddi började springa efter honom istället. Då kom han till matte som ett skott!
Nu måste jag jobba lite.............suck!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot lite bilder :)



Krya på dig din lilla stackare!

2009-06-10 @ 10:09:18
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Rosis

Krya på dig! Själv ligger jag hemma med en värkande axel och halvt nerdrogad.. Vi kan väl ses snart? Kram kram

2009-06-10 @ 15:09:31
Postat av: julia

Synd att du också har åkt på sjukan ligger hemma och är förskyld näsan rinner och man orkar inte lika mycket.. krya på dig

2009-06-11 @ 21:53:43
URL: http://julllangulllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0