Helgen.....

har varit underbar med vackert väder!
I lördags gick jag upp och bakade scones till familjen, det blev mycket uppskattat. sen blev det frukost i solen på framsidan. Aningen för varmt i min smak, det var redan 19 grader i skuggan då. Efterfrukost blev det en långtur med Sidney, Thommy och Jack följde med vi var ute länge och njöt av det härliga vädret.
Sen åkte vi och köpte en ny gräsklippare för den gammla håller på att ramla sönder, nya dynor till utemöblerna blev det också.
Nathalie ringde och frågade om vi kunde ha Leia, så hon kom över på eftermiddagen till Sidneys stora förtjusning!

På kvällen grillade vi och satt ute, Madeleine, Walter och Jack var också hemma. Efter middagen tog Thommy, Jack och jag hundarna på en promenad ner till stallet och fodrade kväll. Det var en riktigt skön lördag!

Och så lite bilder.






I går söndag "morsdag" blev jag uppvaktad av mina kära barn, titta vad fina presenter jag fick.

Ett underbart halsband fick jag av Zandra och Jack.

Jätte fina ljus och ljusstakar och en teklämma fick jag av Madeleine.

Tack! mina underbara ungar!!


Det var ju "Vårkul" vår lilla gårdstävling igår (söndag) också, men den tänkte jag blogga om enskilt när jag fått ordning på alla filmer från dagen. Men jag kan berätta att det blev en lyckad dag, och alla som hoppade var jätte duktiga!


Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Jaaaa...visst var vi :)

Tack för en trevlig dag i värmen!



(Jag har lagt ut ett schemaförslag)

CU!

2009-06-01 @ 10:34:46
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

Jag har bestämt för mig att lämnade en kommentar i morse.. hmmm....



Tack Vonne för en jättetrevlig dag!

Kram!

2009-06-01 @ 13:44:45
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

Konstigt... nu syns den...

2009-06-01 @ 14:09:06
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0