Jag såg solen, hallelulja!!

Jag var ute med Sidney efter middagen och då hände det!! Solen tittade fram en liten stund, trodde nästan den var borta för alltid. men den finns där bakom molnen någonstans. Vi gick vår favoritrunda i skogen, men det har regnat så mycket att stigen blivit en bäck! Vattnet forsade fram och jag blev genom blöt om fötterna.


Bäcken som en gång var en stig..........


Här stirrar Sidney på vattnet som rör sig.

När vi kom in var det dags att ge hamburgaren en omgång, han bär med sig den överallt.


Rör inte min burgare!


Han är så söööt!

Jag har varit helt stall-ledig idag, förutom att jag fodrade i morse. Thommy jobbar över, vi har massor att göra på jobbet. jag förstår inte hur vi kan ha det när det ska vara så "dåliga tider". Jag har ängnat mig åt Jack och Sid efer jobbet, plockade upp Sid i stallet på vägen hem. Zandra har ju lov nu och Sid är med henne i stallet på dagen. men i morgon kommer mamma igen för Zandra ska sova hos Elin i natt. Och jag ska lägga mig tidigt för jag var uppe fem i morse, och jag är supertrött!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0