Min lilla häst....

Är inte halt längre. I går var Hasse-Hovis och skodde våra pållar, och han kunde se att Doris hade haft en blödning i hoven. Skönt att få en förklaring på hältan! Zandra provred henne åt mig härom dagen och då verkade hon ok, och hon var pigg och glad. Så nu mina vänner är vi på G igen!! Ska börja sätta igång henne lite i helgen, idag hinner jag inte eftersom Zandra och jag ska till Täbban och handla. Men det ska bli så kul att komma upp på hästryggen igen, och snart kanske det blir lite hoppilopp igen!!

  

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh... vad härligt!



Ser fram emot att få hoppa lite mer med er båda :)

/A

2009-06-05 @ 12:49:38
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0