Mitt kära barn.....

är just nu på bal, och så otroligt vacker så mamma fick en tår i ögat! Jag fick äran att hämta Zandra och Sarah för att köra dom till sina kavaljeer för kvällen. Sen åkte jag till skolan för att se när alla gjorde entre.
Det var dom som kom i tjusiga limmosiner och cabbade bilar, och någon fick åka skottkärra. Men vad hade då Zandra och Sarahs killar ordnat för transport? Jo en hyrd lastbil från Statoil!! Med musik i från Star wars hissades dom ner på liften, det kallar jag storstilad entre!!

Ja ni kan ju se själva......

En ganska kul ide tycker jag, dom fick en del aplåder och jubel.

Och så lite bilder på Zandra, fotade med mobilen tyvärr. Zandra har med sig kameran så jag får lägga upp fler och bättre bilder i morgon.

Utanför skolan

Zandras hår........sååå fint!


Ellinor, Zandra och Sarah.



Hoppas på bättre bilder i morgon, men här var lite smakprov iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Åhhh... vad fina! och vilken håruppsättning Zandra hade... Fantastisk...

Gillade verkligen åket som de anlände i :)

Ser fram emot fler bilder ;)

2009-06-11 @ 07:00:27
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: julia

villken kul id'e något som var mycket anorlunda men gud vad fina de är jag gillade zandras håruppsättning.

2009-06-11 @ 21:58:26
URL: http://julllangulllan.blogg.se/
Postat av: annica

Ja det var en entré som heter duga. Sofia och 15 kompisar åkte flak till balen, precis som vid studenten. Dom var så.. fina. Kram igen!

2009-06-13 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0