Regn, regn, regn.........

ska det aldrig sluta? Det har hållt på precis hela dagen!!
Jag har varit hemma hela dagen, Thommy har varit och tävlat med sina "plastlock" och jag har varit med Jack och Sidney. Vi var på en långrunda på förmiddagen och var helt dyblöta när vi kom hem, vi gick "rännilen". Sen undrade Nathalie om Leia fick komma och vara hos oss några timmar, det fick hon såklart. Nathalie och Micke skulle till Ikea och handla lite. Så när Leia kom tog vi runda nr 2, fast en timme i skogen denna gång. Hundarna rusade runt som tokar och hade jätte skoj, vi blev dyngsura även denna gång. Jag skulle behöva ett riktigt regnställ!

Har just ätit en god middag som jag själv lagat, färsk potatissallad och marinerad kycklingfile. Det är så härligt gott med färskpotatis! Leia har åkt hem igen och Thommy kom just innanför dörren. Jag funderar starkt på att åka köpa "Ben and Jerrys" glass till mig och familjen. Ska jag eller ska jag inte? Hmmm.... jag börjar gå upp i vikt igen, konstigt eftersom jag går så himmla mycket promenader. Fast jag äter väl för mycket igen, jag som varit så duktig länge.

Om en vecka är det midsommar undrar om man ska bjuda hem lite folk då, eller ska det ösregna då också? Då är det inte så kul!

Nä nu har jag bestämt mig, vi åker och köper glass!!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

2009-06-13 @ 23:29:27
Postat av: Anna ☼

Jag tycker du gjorde helt rätt i glassen... Usch o FY vad trist vädret är... Hoppas att det blir bättre snart...

Hoppas att vi kan ses en stund i morgon.

Kram

2009-06-13 @ 23:31:26
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0